Tek "ben"



* "Sadece ben. Kalbimin sesini duyuyorum ve etrafımdaki insanları tanıyorum, herhallerini bilip tahmin ediyorum. Gördüklerimden hiçbiri gibi yaratılmamışım ; yaşayanlardan hiçbiri gibi yaratılmış olmadığıma inanmak cüretini gösteriyorum . Öteki insanlardan daha iyi değilsem bile, hiç olmazsa başkayım, farklıyım. Her insan gibi bende herkesten farklıyım. ".. *
Aynı olmam beklenemez, beklenmemeli. Ben farklıyım; rengimle duruşumla bakışımla hayallerimle, inandıklarımla savaştıklarımla. Benzer yönlerimiz olabilir ama aynı değiliz, olamayız da zaten. O zaman sen ben, bende sen olurduk ve bunları yazan sen olurdun ama değilisin.  Ben sizler kadar duygusuz, kibirli, kindar ya da nefret dolu değilim.  Evet nefret ettiğim insanlar var canımı en ücra köşelerine kadar yakan. Unutmam, unutturmam. Duymak istemediğim hiçbir kelimeyi bir başkasına söylemem. Geçmiş benim geleceğimin aydınlığıdır,, gecemin en kötü karanlığında ben onunla ayakta kalırım. Yaşadıklarımı ve yamalı ruhumun dikiş acılarını tek ben bilirim. Beni anlamanı beklemiyorum. Anlamazsın da zaten, anlatmam da,, anlatamam da ,,, Sadece ben duyuyorum kalbimin sesini. Sadece ben biliyorum can'ımın sesini.. An'sızın dünyamın nasıl değiştiğini bir ben biliyorum. 










* lı olan bölüm alıntıdır.